آ
-
آموزش
ایجاد علاقه دانشآموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
-
آموزش از طریق پاورپوینت
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
-
آموزش شیمی
بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتابهای درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 85-96]
-
آموزش علوم
رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
-
آموزش علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
-
آموزش علوم تجربی
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
-
آموزش معکوس
اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
-
آنتروپی شانون
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
ا
-
ارزشیابی
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
-
الگوی مصرف و تولید
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
-
الگوی ویلیام رومی
تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
-
انگیزش
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
ب
-
بررسی تطبیقی
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
-
برنامه درسی
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
-
برنامه درسی
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
-
برنامه درسی
شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
-
برنامه درسی
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
-
برنامه درسی آموزش علوم تجربی
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
-
برنامه درسی اجرا شده
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
-
برنامه درسی اجراشده
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
-
برنامه درسی قصد شده
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
-
برنامه درسی قصدشده
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
-
برنامه درسی کسب شده
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
-
برنامه درسی مغفول
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
پ
-
پایه چهارم
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی (1402-1401) براساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
-
پروژه
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
-
پروژه محور
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
-
پیشرفت تحصیلی
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
-
پیشرفت درسی
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
-
پیوندیونی
روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی (1402-1401) براساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
-
تدریس سنتی
مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
-
تدریس فعال
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
-
تدریس مشارکتی
مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
-
تربیت معلم
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
چ
-
چرخه ی یادگیری
رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
ح
-
حل مسئله
روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
د
-
دانشآموزان
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
-
دانش آموزان
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
-
دانش آموزان پایه چهارم
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
-
دانشجو
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
-
دانشجو معلمان
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
-
درک محتوا
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
-
دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
-
دوره دوم ابتدایی
تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
ر
-
رضایتمندی
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
-
روانشناسی
شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
-
روش تدریس
روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
-
روش تدریس
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
-
روش سخنرانی
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
-
روش های نوین
ایجاد علاقه دانشآموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
-
رویکرد اکتشافی
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
-
رویکرد میان رشتهای
بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
ز
-
زیستشناسی
مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
س
-
ساخت گرایی
رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
-
سخنرانی
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
-
سند تحول بنیادین
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
-
سوم ابتدایی
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]
ش
-
شایستگی دانش آموز
بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
-
شعر
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
ض
-
ضرورت ها
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
-
ضریب تعامل
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]
-
ضریب درگیری
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
ع
-
علاقه
ایجاد علاقه دانشآموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی (1402-1401) براساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
-
علوم تجربی
رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
-
علوم تجربی
شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
-
علوم تجربی
روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
-
علوم تجربی
اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
-
علوم تجربی
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
-
علوم تجربی
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
-
علوم تجربی
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
-
علوم دوره ابتدایی
بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
-
علوم زمین
تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
غ
-
غیر فعال
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
ف
-
فعال
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
-
فعالیت های یاددهی- یادگیری
بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
-
فیزیک
ایجاد علاقه دانشآموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
-
فیزیک
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
ق
-
قصه گویی
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
-
قصههای کودکانه
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
ک
-
کاربرد آنالوژی
بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتابهای درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 85-96]
-
کتاب درسی
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
-
کتاب درسی شیمی
بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتابهای درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 85-96]
-
کتاب علوم
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]
-
کتب علوم تجربی
تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
-
کم توانی ذهنی
شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
-
کودکان با نیاز ویژه
شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
گ
-
گیاهان
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
م
-
ماهیت علم
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
-
متوسطه اول
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
-
متوسطه اول
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
-
مدل E7
رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
-
مفاهیم شیمی
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
-
مقطع ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی (1402-1401) براساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
-
مقطع ابتدایی
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
-
مقطع ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
-
منابع یادگیری
بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
-
مولفه های ماهیت علم
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
و
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی (1402-1401) براساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
-
ویلیام رومی
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
ی
-
یادداری
اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
-
یادگیری
مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
-
یادگیری
روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
-
یادگیری
اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
-
یادگیری
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد